RSS
וידאו

שלום לכולם

27 ינו

הרבה זמן לא התראנו
אני התייאשתי כאן כי חשבתי שאני יקבל תגובות, שיהיה איזה שהוא דיון אבל אני מסתכל על הסטטיסטיקות של האתר ורואה שמאז שפתחתי נכנסו יותר משש מאות איש אבל קיבלתי בדיוק תגובה אחת אז אני עושה מאמץ אחד אחרון, הכנתי קטעי וידאו שהעלתי ליו-טיוב ואם לא יהיו תגובות אז אני יבין שזה לא מעניין תתחת לאף אחד ואסגור את האתר

דרך אגב אתם מוזמנים גם לכתוב הצעות לדברים שהייתם רוצים לראות כאן

תהנו

 

תגים: , , , , , , , , , , ,

8 תגובות ל-“שלום לכולם

  1. רועי

    06/07/2013 at 1:26 pm

    שלום כפיר, קוראים לי רועי ואני אספן מטבעות ממש מתחיל.
    הסרטונים שלך עזרו לי מאוד, ויש לי שאלה: איפה אפשר לקנות מטבעות? אני גר בדרום הארץ

     
    • kfircoins

      06/07/2013 at 1:59 pm

      שלום רועי
      אני שמח שהסרטונים עזרו, כבר התחלתי לחשוב שאף אחד לא מסתכל בהם.
      אתה אומר שאתה אספן מתחיל אז אני ממליץ שלפני שאתה הולך לקנות מטבעות
      שתחליט באיזה מטבעות אתה רוצה להתמקד כי זה עולם שלם תוכן ונורא קל ללכת לאיבוד בזה
      ומה שניקרא "לאבד את הידיים והרגליים".
      יש כמה מקומות שאני יכול להמליץ עליהם במרכז :
      שוק הפשפשים בתל אביב-יפו בשישי בבוקר
      דיזינגוף סנטר ת"א באמצע שבוע, קומה 2 במגדל 2 יש שם חנות בולים שמוכרת גם כלים לאספנים(אלבומים, דפי מטבעות וכו…)
      כיכר דיזינגוף ת"א בשישי בבוקר- יש שם שוק דוכנים קטן ואיכותי
      נתניה- מידרחוב קראוזה ימי חמישי כל היום, מטבעות ושטרות במחירים מעולים
      שוק פשפשים בקניון דרורים בשבתות- צומת דרור ליד אבן יהודה

      יש גם כמה שווקים באזור רשל"צ ויבנה אבל אני לא יודע איפה או מתי
      אני מציא שתתחיל עם אלה ותתקדם משם, יש גם כמה חנויות מקצועיות שאפשר לקנות בהם דברים יותר מיוחדים ונדירים
      אבל פה כבר מדברים על הוצאה כספית משמעותית

      תרגיש חופשי לשאול כל דבר
      אם אני יודע אני יסביר
      כפיר

       
  2. שלומי

    28/01/2013 at 12:11 pm

    תודה על התגובה כפיר.
    לא ידעתי שיש כל הרבה מקומות שמוכרים מטבעות בנתניה. בגדול אני אוסף מטבעות ביזנטיים שיש בארץ ומטבעות רומיים. חשבתי להיכנס לתחום של מטבעות ערביים אבל אני עוד לא יודע. אני חייל קרבי ומאשקלון כך שלקנות לא יוצא לי כך עכשיו. בגדול רק כאשר אני עובר בתל אביב אני קונה וגם אז אם יש לי מספיק כסף. את המטבעות שלי אני שם בספר כזה שקניתי בחנות בתחנה במרכזית בתל אביב.
    שאלות:
    אתה מכיר מקומות של מטבעות באזור שלי?
    מדוע לא לקנות מטבעות בשוק הפשפשים? חשבתי לבקר שם ברגילה הקרובה.
    איך אתה יודע עם זיוף הוא זיוף?
    חלק מהמטבעות שלי שחורים כאילו הם נשרפו אבל עדיין רואים את הסימנים עליהם? אתה מכיר דרך לנקות אותם או להבהיר אותם מבלי לפגוע במטבע?

     
    • kfircoins

      28/01/2013 at 1:21 pm

      שלום שלומי
      אני יתחיל מהסוף- פירסמתי עכשיו פוסט מפורט על ניקוי מטבעות

      מצטער אבל אני לא מכיר מקומות באשקלון שמתעסקים עם מטבעות.

      אני לא ממליץ לקנות מטבעות עתיקים בשוק הפישפשים מכמה סיבות
      1. מוכרים שם זיופים
      2. זה שוק שיש בו מלא תיירים והמוכרים מגזימים במחירים וצריך להתמקח עד שיצא עשן
      3.רוב האנשים לא יודעים אבל יש חוק במדינת ישראל שאוסר לסחור המטבעות העתיקים האלה בלי רשיון של רשות העתיקות, בשוק הפישפשים מסתובבים פקחים סמויים שרק מחפשים את זה מסיבה אחת חשובה- קנית מטבע עתיק מסוחר לא מורשה אז אתה בעצם עזרת להתפרנס לאנשים מגעילים שפורצים בלילות לאתרים ארכיאולוגיים עם גלאי מתכות- בקיצור הם שודדי קברים!
      4. המוכרים שם הם מוכרים מיקצועיים שיודעים לדחוף סחורה ואני ממש לא אוהב את זה
      5.נישרפתי שם כבר כמה פעמים עם קניות לא טובות

      זיופים זה נושא שדורש המון ידע אבל יש לי כמה עצות בשבילך
      1. מטבע עתיק הוא מטבע מלוכלך ברמה מסוימת (אלא אם הוא עשוי זהב או כסף)
      2. זיוף מטבעות עתיקים נעשה בדרך כלל משתי פנים של מטבעות שמודבקים אחד לשני, אז חפש את התפר על הצד החד של המטבע
      3. מטבעות עתיקים שלא עשויים זהב או כסף הם בדרך כלל בצע ירוק עד שחור, מטבע עתיק בצבע נחושת הוא או זיוף או מטבע שנוקה למוות ולא שווה כלום
      4.תגיע לקניות כשאתה יודע מה בדיוק אתה מחפש והחשוב מכל- תדע על המטבע יותר מהאדם שמנסה למכור לך אותו

      מטבעות שחורים? אולי היו בשריפה קדומה… אולי ישבו חודשים ושנים בכלי עם שמן זית

      למטבעות עתיקים, הדרך ניקוי היחידה שאני יכול להמליץ עליה בלב שלם היא לעשות להם אמבט של שמן זית לכמה חודשים וגם זה רק אם הם מאוד מלוכלכים

      כפיר

       
  3. שלומי

    28/01/2013 at 6:21 am

    שלום כפיר. זה שלומי. אני נכנס מידי פעם לאתר שלך כי אני אספן מטבעות חובב. האתר שלך נחמד ביותר ונתן לי מענה פעם על בעיה שהייתה לי. חבל לי שנכנסים כל כך מעט לאתר אבל זה בסדר כי כנראה שהאתר שלך הוא ליודעי סוד בלבד 🙂
    רציתי רק להוסיף שבתור חייל קשה לי להוציא למעלה מחצי מהמשכורת שלי על מטבע. האם אתה מכיר מקום זול שלא מוכר זיופים והוא דיי אמין ושרותי?!

    שלומי.

     
    • kfircoins

      28/01/2013 at 9:48 am

      שלום שלומי
      איזה מטבעות אתה אוסף שאתה מוציא חצי משכורת על מטבע אחד?
      אני אישית מנתניה אז אני מכיר את המוכרים בסביבה שלי, מאיפה אתה בארץ?
      בנתניה יש חנות אחת בסוף רחוב שטמפפר (זה רחוב קצר) של איש מבוגר בשם דובי, הוא בעיקרון חלפן כספים אבל עוסק הרבה שנים גם בסחר במטבעות אספנות, יש לו ידע אינציקלופדי והוא מאוד מומלץ.

      מקום שני שאני מכיר בנתניה זה שוק עתיקות קטן שמתקיים רק במזג אוויר טוב בימי חמישי במידרחוב קראוזה, זה צמוד לשטמפר ולכן אני ממליץ לבחור יום חמישי קייצי ולהגיע לשם אחר 4-5 בצהריים ולהספיק גם את השוק וגם את דובי בשטמפפר הצמוד.

      מקום נוסף שאני מכיר זה בכיכר דיזינגוף בתל אביב, כל שישי יש שם משעות הבוקר שוק עתיקות עם הרבה מציאות נחמדות ואפשר להתמקח איתם ולהוריד במחיר

      כל המקומות האלה הם זולים ודי אמינים, אבל תמיד תזכור כמה דברים, קיימים זיופים מעולים, שים לב שלא ציינתי את שוק הפישפשים בתל אביב כי הם בכלל לא אמינים בעיני, וגם תזכור שזיופים הם למטבעות יקרים, אף אחד לא ייטרח לזייף מטבע ואחר כך למכור אותו בחמישים אגורות.

      יש בתל אביב חנויות נוספות של סוחרי מטבעות אבל אני לא הייתי בהם אז אני לא יכול לתת לך חוות דעת עליהם.

      מקווה שעזרתי
      כפיר

       
  4. שוקי

    27/01/2013 at 9:49 pm

    היי כפיר!
    רציתי להגיד לך שטוב שחזרת לכתוב, אני הייתי קורא את הפוסטרים שלך, אבל לא מגיב יותר מדי כי אין לי מה להוסיף. אבל חשוב שתמשיך לכתוב והכי חשוב להעלות את הסרטונים האלה ליוטיוב, אני לומד מזה המון. יש לי אוסף שאבא שלי אסף של מטבעות דרום אפריקנים ואני רוצה להגדיל אותו. בכל אופן תודה על המידע שאתה חולק עם כולנו. שוקי.

     
    • kfircoins

      28/01/2013 at 9:20 am

      תודה שוקי
      טוב לחזור, אבא שלך אסף במקרה קרוגראנדים? אני אשמח אם תעלה תמונה לאתר.
      אני חושב שזה יענין קוראים נוספים וגם אותי
      כפיר

       

להשאיר תגובה

 
